dc.identifier.citation |
Кулачинський М. М. Викладання історії медицини серед іноземних студентів в Одеському національному медичному університеті в умовах пандемії коронавіруса / М. М. Кулачинський // Інноватика в сучасній освіті та науці: теорія, методологія, практика: IV Міжнар. літній наук. симпозіум, 30–31 липня 2021 р., м. Одеса: матер. – Одеса : «Інститут інноваційної освіти», 2021. – С. 37–40. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На сьогодні відомо, що міжнародний ринок освітніх послуг становить понад 100 млрд доларів. Ми знаємо, що один іноземний студент витрачає приблизно п’яту частину власних витрат в країні перебування на навчання, і чотири п’ятих – на проживання, харчування, розваги тощо. Україна в цьому сенсі приваблює тим, що по-перше, з економічної точки зору: підготовка фахівців для іноземних країн стає однією з найбільш вигідних статей прибутку, особливо в умовах слабкого фінансування сфери освіти.
По-друге, з точки зору підвищення якості освіти: прагнення залучити іноземних студентів спонукає українські вищі навчальні заклади готувати фахівців з урахуванням вимог світового ринку праці до якості освіти та напрямів підготовки фахівців. Історія медицини, як самостійна наука і курс дає розуміння закономірностей процесу розвитку медицини. Курс безпосередньо розв’язує низку питань як взаємовплив та взаємозалежність явищ матеріального, соціального, політичного життя суспільства, світогляду, з одного боку, і
медицини, як цілісної системи, з другого, взаємозв’язку і взаємовпливу у середині медицини (мікробіології і хірургії, патології терапії та ін.). |
uk_UA |