Abstract:
Оцінювання знань і вмінь — це досить непростий та відповідальний процес. Він пов’язаний з різними психологічними ситуаціями як
для здобувачів вищої освіти, так і для професорсько-викладацького
складу. А в теперішніх умовах (військові дії, нестабільність електропостачання та інтернет зв’язку; вимушена міграція населенням, особисті трагедії) проблема впливу емоційних реакцій на різних етапах навчального процесу особливо актуальна. Питання контролю якості знань здобувачів вищої
освіти досить важливі, принципові і емоційно забарвлені, особливо в
складних умовах сьогодення. Тому, використання сучасних інформаційних технологій і стандартизованих критеріїв оцінювання виявляються зручними і актуальними, але потребують деяких альтернативних вирішень та подальшого поступового розвитку з метою підтримки
якості освіти.