Мета роботи – виявлення оптимального рішення компетенції студентів стоматологічного факультету за допомогою симуляторів.
На базі міжкафедрального симуляційного стоматологічного центру ОНМедУ у процесі навчання за методикою використання
симуляторів проводилися перегляд та обговорення тактичної поведінки студентів п’ятого курсу у різних клінічних ситуаціях, що дає
змогу повною мірою забезпечити формування клінічного мислення та навчити вмінню спілкування з пацієнтами.
Результати дослідження показали, що використання стандартизованих клінічних сценаріїв дає змогу безпосередньо порівнювати
клінічні навички студентів на місцевому, національному та міжнародному рівнях.
The purpose of the work is to identify the optimal solution for the competence of students of the Faculty of Dentistry with the help of simulators.
Materials and methods. On the basis of the interdepartmental simulation dental center of ONMedU, in the process of learning using simulators, the tactical behavior of fifth-year students in various clinical situations was reviewed and discussed. Results of the study showed that the use of standardized clinical scenarios allows direct comparison of the clinical skills of students at the local, national and international levels. Conclusions. This method allows you to fully ensure the formation of clinical thinking and teach the ability to communicate with patients.