Із початком воєнних дій актуальність фізичної реабілітації стрімко зростає не лише серед військового контингенту, а й цивільного, що потребує у максимально короткі строки підготувати спеціалістів, які можуть ефективно виконувати поставлені завдання,
ураховуючи наявність додаткового впливу психологічних, фізичних, соціальних чинників тощо. Однією зі спеціальностей, що забезпечує кадровий склад вище вказаної команди, є спеціальність 227 «Терапія та реабілітація», галузь знань ̶ 22 «Охорона здоров’я».
Теоретичний зміст предметної області спеціальності «Терапія та реабілітація» містить знання для відновлення та запобігання втраті
рухових функцій та активності людини на загальних засадах медико-біологічних, соціальних, психолого-педагогічних та дисциплін
професійної підготовки, спираючись на законодавчу базу. Ураховуючи вказане вище, набуває актуальності створення умов для якісної освіти зі спеціальності «Терапія та реабілітація» в профільних учбових закладах.
With the beginning of hostilities, the relevance of physical rehabilitation is rapidly increasing not only among the military contingent, but
also among the civilian population, which needs to train specialists in the shortest possible time, who can effectively perform the assigned
tasks, taking into account the presence of additional influence of psychological, physical, social factors, etc. One of the specialties that
provides the personnel of the above-mentioned team is specialty 227 «Therapy and rehabilitation», field of knowledge ̶ 22 «Health care». The
theoretical content of the subject area of the specialty «Therapy and rehabilitation» contains knowledge to restore and prevent the loss of motor
functions and human activity on the general basis of medico-biological, social, psycho-pedagogical and professional training disciplines,
based on the legislative framework. Taking into account the above, the creation of conditions for quality education in the specialty «Therapy
and rehabilitation» in specialized educational institutions becomes relevant.