У статті представлені сучасні підходи, наш досвід та, особливості
викладання стимуляційних тренінгів з першою домедичної допомоги цивільним
особам, школярам, здобувачам середньо-професійної освіти та іншим
цивільним особам від початку запровадження військового стану в Україні.
Застосування інноваційних цифрових технологій, модулювання клінічних
ситуації за допомогою засобів телемедицини, симуляції, тренажерів дозволяє
здобувачам отримувати необхідні теоретичні знання та оволодіти
практичними навичками згідно сучасних вимог. Активна допомога міжнародної
спільноти з закладів вищої медичної освіти, сприяла швидкій та ефективній
підготовці наших викладачів у якості тренерів з найактуальніших курсів.
Підвищення якості професійної підготовки здобувачів освіти, співробітників
інших структур відповідно до світових та загальноєвропейських стандартів
відбувається з метою посилення конкурентоспроможності вітчизняної
наукової медичної освіти, оптимізації умов до міжнародної мобільності та
розширення можливостей українських медичних фахівців та тренерів.
Починаючи від переходу міжнародної спільноти вищої медичної освіти на
дистанційне навчання, а потім на змішаний формат навчання в Одеському національному медичному університеті застосовуються різноманітні методи
активного викладання із застосуванням сучасних інформаційних систем та
формування єдиного інформаційно-освітнього простору.
The article presents modern approaches, our experience and features
of teaching stimulation training with first aid to civilians, schoolchildren, secondary
vocational education students and other civilians since the beginning of martial law in
Ukraine. The use of innovative digital technologies, modulation of clinical situations
with the help of telemedicine, simulation, simulators allows applicants to obtain the
necessary theoretical knowledge and master practical skills in accordance with
modern requirements. The active help of the international community from institutions
of higher medical education contributed to the quick and effective training of our
teachers as trainers of the most relevant courses. Improving the quality of professional
training of students and employees of other structures in accordance with global and
European standards is aimed at strengthening the competitiveness of domestic
scientific medical education, optimizing the conditions for international mobility and
expanding the opportunities of Ukrainian medical specialists and trainers. Starting
with the transition of the international community of higher medical education to
distance learning, and then to a mixed format of education, Odessa National Medical
University uses various methods of active teaching with the use of modern information
systems and the formation of a single information and educational space.