Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бреус, В. Є. | ua |
dc.contributor.author | Кувшинова, І. І. | ua |
dc.contributor.author | Тірон, О. І. | ua |
dc.contributor.author | Маркова, О. О. | ua |
dc.contributor.author | Breus, V. Ye. | en |
dc.contributor.author | Kuvshinova, I. I. | en |
dc.contributor.author | Tiron, O. I. | en |
dc.contributor.author | Markova, O. O. | en |
dc.date.accessioned | 2017-10-24T09:38:07Z | |
dc.date.available | 2017-10-24T09:38:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології / В. Є. Бреус [и др.] // Інтегративна антропологія. - 2016. - № 1. - С. 78-81. - Бібліогр.: с. 80-81 | ua |
dc.identifier.uri | http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/1537 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається застосування навчальних алгоритмів як ефективний варіант удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології. Умовою використання навчальних алгоритмів є чітке визначення мети вивчення предмета та розуміння особливостей розділів, що його складають. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with usage of educational algorithms as an effective variant of improvement of teaching histology, cytology and embryology. The condition of usage of educational algorithms is a clear determination of the object study aim and understanding the parts which it is consists of. | en |
dc.publisher | ОНМедУ | ua |
dc.subject | навчальна мета | ua |
dc.subject | структура навчального матеріалу | ua |
dc.subject | навчальні алгоритми | ua |
dc.subject | educational aim | en |
dc.subject | structure of educational material | en |
dc.subject | educational algorithms | en |
dc.title | Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології | ua |
dc.title.alternative | Ways of improvement of histology, cytology and embryology teaching | en |
dc.type | Article | en |