Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Немченко, В. В. ua
dc.contributor.author Немченко, Г. В. ua
dc.date.accessioned 2024-07-10T09:47:55Z
dc.date.available 2024-07-10T09:47:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Немченко В. В. Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення / В. В. Немченко, Г. В. Немченко // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 17–19 квітня 2024 р., Київ: матер. – Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. – T. 1. – C. 250–251. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15645
dc.description.abstract Нейромаркетинг та соціальні мережі – це дві потужні сили, які впливають на споживачів у сучасному світі. Нейромаркетинг – це підхід, який використовує дослідження у сфері нейробіології та нейропсихології для вивчення реакції людини на рекламу, продукти та бренди. Це дозволяє точніше прогнозувати споживчу поведінку та прийняття рішень. У свою чергу, соціальні мережі стали необхідною частиною життя багатьох людей. Вони впливають на наше сприйняття світу, наші відносини, споживчі звички та багато іншого. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject нейромаркетинг uk_UA
dc.subject споживча поведінка uk_UA
dc.subject креатив uk_UA
dc.subject лікарська таємниця uk_UA
dc.subject медичний бренд uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу