Просування нових медичних послуг як складова маркетингової стратегії медичного закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Князькова, В. Я. uk
dc.contributor.author Бондаренко, В. Г. uk
dc.date.accessioned 2024-08-12T09:57:33Z
dc.date.available 2024-08-12T09:57:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Князькова В. Я., Бондаренко В. Г. Просування нових медичних послуг як складова маркетингової стратегії медичного закладу. Сучасні напрями змін в управлінні охороною здоров’я: модернізація, якість, комунікація : Міжнар. наук. конф., 31 трав. 2024 р., м. Одеса ; Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 36–40. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15787
dc.description.abstract Останні законодавчі зміни в Україні торкнулися практично всіх сфер економіки, включаючи й медичну галузь. Медична реформа породила нову індустрію, яка лише зароджується та стрімко розвивається. Медичні клініки, приватні медичні кабінети, салони краси та СПА-салони, які також надають медичні послуги, з’являються все частіше, реагуючи на зміну попиту та покращення підходів до надання медичних послуг у нових умовах реформування системи охорони здоров’я. Маркетингова стратегія медичного закладу передбачає планування з точки зору стратегічних аспектів, створення концепції і ключових меседжів, вибір оптимальних маркетингових каналів та розробку інформаційних матеріалів з метою максимального залучення уваги клієнтів, збільшення обізнаності про продукт або послугу, зміцнення репутації та досягнення конкретних цілей у сфері медичного бізнесу. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject медичні послуги uk_UA
dc.subject медичний заклад uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Просування нових медичних послуг як складова маркетингової стратегії медичного закладу uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу