Висвітлено нові акценти, сучасні підходи та форми реалізації
технологій навчання. Відповідно, трансформації зазнає не лише бізнессередовище, а і система освіти, у структурі якої на зміну традиційним
технологіям навчання приходять сучасні, прогресивні, гнучкі. Таким чином,
враховуючи актуалізацію процесів поширення інновацій у різних сферах
життєдіяльності суспільства необхідним є оновлення інструментів та векторів
управління освітніми процесами із врахуванням сучасних технологій, які
дедалі продовжують займати важливе місце у буденності громадян
Проаналізовано питання реформування системи освіти, яка сьогодні не
забезпечує реалізацію потреб студентів, проте готовність учасників
навчального процесу знаходиться вже на тому рівні, за якого впровадження
змін у практику є необхідним.
Досліджуючи ставлення педагогів до застосування новітніх технологій
навчання можна визначити, що присутній певний суб’єктивізм у їх поглядах.
Так, певна частка викладачів залишається прихильною до традиційної освіти,
підкреслюючи її результативність та зручність як систематизованого процесу,
побудованого відповідно до певних просторових та часових обмежень.
Наголошено на тому, що існує стійка тенденція трансформації
традиційної очної освіти в Україні у напрямку її доповнення інформаційними
технологіями та сучасними педагогічними підходами організації навчального
процесу. На основі таких змін національна система освіти, з одного боку, стає
сильнішою, сучаснішою, ефективнішою. Проте, з іншого боку, кожна зміна
вимагає проходження певного періоду її адаптації та корегування відповідно
до тих умов, які були сформовані у системі освітніх процесів протягом
багатьох років.
New accents, modern approaches and forms of implementation of
learning technologies are highlighted. Accordingly, not only the business
environment is undergoing transformation, but also the education system, in the
structure of which traditional learning technologies are being replaced by modern,
progressive, flexible ones. Thus, taking into account the actualization of the
processes of the spread of innovations in various spheres of society, it is necessary
to update the tools and vectors of management of educational processes, taking into
account modern technologies, which increasingly continue to occupy an important
place in the everyday life of citizens. however, the readiness of the participants of
the educational process is already at the level at which the implementation of
changes in practice is necessary.
By studying the attitude of teachers towards the use of the latest learning
technologies, it can be determined that there is a certain subjectivism in their views.
Thus, a certain proportion of teachers remains committed to traditional education,
emphasizing its effectiveness and convenience as a systematized process built
according to certain spatial and time limitations.
It is emphasized that there is a steady trend of transformation of traditional
face-to-face education in Ukraine in the direction of supplementing it with
information technologies and modern pedagogical approaches to the organization of
the educational process. On the basis of such changes, the national education system,
on the one hand, becomes stronger, more modern, more efficient. However, on the
other hand, each change requires a certain period of its adaptation and adjustment in
accordance with the conditions that have been formed in the system of educational
processes for many years.