Особливості концентрації і стійкості уваги у студентів вищих навчальних закладів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лаврова, М. Г. ua
dc.contributor.author Щербакова, Т. М. ua
dc.contributor.author Щербаков, С. В. ua
dc.contributor.author Тарабрін, О. О. ua
dc.contributor.author Щербаков, С. С. ua
dc.contributor.author Гавриченко, Д. Г. ua
dc.contributor.author Кірпічнікова, К. П. ua
dc.contributor.author Lavrova, M. G. en
dc.contributor.author Shcherbakova, T. M. en
dc.contributor.author Shcherbakov, S. V. en
dc.contributor.author Tarabrin, O. O. en
dc.contributor.author Shcherbakov, S. S. en
dc.contributor.author Gavrychenko, D. G. en
dc.contributor.author Kirpichnikova, K. P. en
dc.date.accessioned 2018-02-23T09:50:58Z
dc.date.available 2018-02-23T09:50:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Особливості концентрації і стійкості уваги у студентів вищих навчальних закладів / М. Г. Лаврова, Т. М. Щербакова, С. В. Щербаков [та ін.] // Інтегративна антропологія. - 2015. - № 1. - С. 67-70. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/2536
dc.description.abstract Наведені залежності відносної частоти відповідей від загальної кількості помилок за тестом «ЮСЕФО. Форма А» у тестованих студентів свідчать, що високим і середнім рівнями концентрації уваги володіють тільки 20–25 % студентів I–V курсів денного відділення хімічного факультету ОНУ імені І. І. Мечникова; 24 % студентів I курсу заочного відділення біологічного факультету ОНУ імені І. І. Мечникова і 25–30 % студентів I курсу денного відділення медичного факультету ОНМедУ. У більшості студентів зареєстровано низький рівень концентрації уваги. Високий і середній рівні стійкості уваги визначені у 8–22 % студентів хімічного факультету та 15 % студентів біологічного факультету ОНУ імені І. І. Мечникова і 15–27 % — у студентів ОНМедУ. Вивчення індивідуальних особливостей уваги та їх об’єктивна оцінка необхідні при розв’язанні багатьох практичних завдань навчальної та трудової діяльності. Більшість студентів володіє концентрацією і увагою нижче середнього, що сьогодні безперечно позначається на навчанні, а в подальшому може вплинути на результати трудової діяльності. uk_UA
dc.description.abstract The dependences of the relative responses frequency from the total number of errors on the test “YuSEFO. Form A” students indicate that high and medium level of concentration has only 20–25% of students in the faculty of Chemistry of the Odessa National University; 24% of students in the faculty of Biology I course of the Odessa National University and 25–30% of the students I course of the Odessa National Medical University. Most students have the low level of concentration. High and medium level of attention stability is defined in 8–22% of students in the faculty of Chemistry; 15% of students in the faculty of Biology and 15–27% — students of the Odessa National Medical University. The study of the individual attention characteristics and evaluation is necessary to solve many practical problems of educational and employment. Most students have concentration and attention below average, which affects learning, and in the future may affect the results of work. en
dc.publisher ОНМедУ uk_UA
dc.subject увага uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject концентрація uk_UA
dc.subject attention en
dc.subject learning en
dc.subject concentration en
dc.title Особливості концентрації і стійкості уваги у студентів вищих навчальних закладів uk_UA
dc.title.alternative Features of concentration and stability of attention from students of higher schools en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу