Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Унгурян, Л. М.
dc.contributor.author Образенко, М. С.
dc.contributor.author Unhuryan, L. M.
dc.contributor.author Obrazenko, M. S.
dc.date.accessioned 2020-06-24T12:04:52Z
dc.date.available 2020-06-24T12:04:52Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Унгурян Л. М., Образенко М. С. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі // Медичнаосвіта. 2011. № 3. C. 20–22. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7455
dc.description.abstract Тестова перевірка знань природно вписується в сучасні педагогічні концепції, дозволяє раціональніше використовувати час занять, охопити більший об’єм змісту, швидко встановити зворотний зв’язок із студентами і визначити результати засвоєння матеріалу, зосередити увагу на пропусках в знаннях і внести до них корективи. Тестовий контроль забезпечує одночасну перевірку знань студентів всієї групи і формує у них мотивацію для підготовки до кожного заняття, дисциплінує їх. uk_UA
dc.description.abstract Test examination is naturally entered in modern pedagogical concepts, allows to use more rationally time of employment, to capture bigger contents volume, quickly to establish feedback with students and to define results of mastering of a material, to concentrate attention to blanks in knowledge and to introduce in them corrective amendments. Test control provides simultaneous examination of students of all group and forms at them motivation for preparation for each employment, disciplines them. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі uk_UA
dc.title.alternative Application of the test system of estimation of knowledges in the educational process uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу