The article examines the possibility of using theatrical pedagogy for updating creativity of future philology teachers.
The comparative analysis of the teacher and the actor has been accomplished. It has been determined that the introduction
elements of performance techniques of theatrical pedagogy in the educational and extracurricular educational process
largely depends on how purposefully preparatory work of the future teachers is organized. It has been proved that productive
organization of extracurricular activities greatly benefits to the developing creativity of future philology teachers. Therefore,
one of the tasks of pedagogical universities is to prepare teachers able to convert standard presentation of the material in a
small performance to facilitate better learning and boost creativity during training and also extracurricular students’ activity.
У статті розглянуто можливості використання театральної педагогіки для актуалізації творчості
майбутніх учителів-філологів. Здійснено порівняльний аналіз діяльності вчителя та актора. Визначено, що
результативність методики впровадження елементів театральної педагогіки в навчальний та позанавчальний
освітній процес значною мірою залежить від того, наскільки цілеспрямовано організована підготовча робота
майбутніх учителів-філологів. Доведено, що продуктивною є організація позааудиторної роботи з використанням
колективної творчої діяльності майбутніх учителів-філологів, що містить завдання з театральними елементами, а
саме: КВК, літературне кафе, театральна вистава, вечір поезії та ін. З огляду на це, наголошується на тому, що
одним із завдань педагогічного ВНЗ є підготовка вчителя-філолога, який за допомогою елементів театральної
педагогіки буде спроможний перетворювати стандартний виклад матеріалу на невеличку виставу, що сприятиме
кращому засвоєнню навчального матеріалу як під час навчальної, так і позанавчальної діяльності учнів.
В статье рассмотрены возможности использования театральной педагогики для актуализации творчества
будущих учителей-филологов. Осуществлен сравнительный анализ деятельности учителя и актера. Определено,
что результативность методики внедрения элементов театральной педагогики в учебный и внеучебный
образовательный процесс в значительной степени зависит от того, насколько целенаправленно организована
подготовительная работа будущих учителей-филологов. Доказано, что продуктивной является организация
внеаудиторной работы с использованием коллективной творческой деятельности будущих учителей-филологов,
содержащей задания с театральными элементами, а именно: КВН, литературное кафе, театральная постановка,
вечер поэзии и т. д. Учитывая изложенное, акцентируется внимание на тому, что одной из задач педагогического
ВУЗа является подготовка учителя-филолога, который при помощи элементов театральной педагогики будет
способен превращать стандартное изложение материала в небольшое представление, способствующее лучшему
усвоению учебного материала как во время учебной, так и внеучебной творческой деятельности учащихся.