Актуалізація творчості майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чайка, О. В.
dc.contributor.author Chayka, O. V.
dc.contributor.author Чайка, О. В.
dc.date.accessioned 2021-02-18T15:23:30Z
dc.date.available 2021-02-18T15:23:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чайка О. В. Актуалізація творчості майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки / О. В. Чайка // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського. – Серія : Педагогіка і психологія / Редкол. : В. І. Шахов (голова) та ін. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. – Вип. 44. – С. 219–222. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8847
dc.description.abstract The article examines the possibility of using theatrical pedagogy for updating creativity of future philology teachers. The comparative analysis of the teacher and the actor has been accomplished. It has been determined that the introduction elements of performance techniques of theatrical pedagogy in the educational and extracurricular educational process largely depends on how purposefully preparatory work of the future teachers is organized. It has been proved that productive organization of extracurricular activities greatly benefits to the developing creativity of future philology teachers. Therefore, one of the tasks of pedagogical universities is to prepare teachers able to convert standard presentation of the material in a small performance to facilitate better learning and boost creativity during training and also extracurricular students’ activity. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто можливості використання театральної педагогіки для актуалізації творчості майбутніх учителів-філологів. Здійснено порівняльний аналіз діяльності вчителя та актора. Визначено, що результативність методики впровадження елементів театральної педагогіки в навчальний та позанавчальний освітній процес значною мірою залежить від того, наскільки цілеспрямовано організована підготовча робота майбутніх учителів-філологів. Доведено, що продуктивною є організація позааудиторної роботи з використанням колективної творчої діяльності майбутніх учителів-філологів, що містить завдання з театральними елементами, а саме: КВК, літературне кафе, театральна вистава, вечір поезії та ін. З огляду на це, наголошується на тому, що одним із завдань педагогічного ВНЗ є підготовка вчителя-філолога, який за допомогою елементів театральної педагогіки буде спроможний перетворювати стандартний виклад матеріалу на невеличку виставу, що сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу як під час навчальної, так і позанавчальної діяльності учнів. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены возможности использования театральной педагогики для актуализации творчества будущих учителей-филологов. Осуществлен сравнительный анализ деятельности учителя и актера. Определено, что результативность методики внедрения элементов театральной педагогики в учебный и внеучебный образовательный процесс в значительной степени зависит от того, насколько целенаправленно организована подготовительная работа будущих учителей-филологов. Доказано, что продуктивной является организация внеаудиторной работы с использованием коллективной творческой деятельности будущих учителей-филологов, содержащей задания с театральными элементами, а именно: КВН, литературное кафе, театральная постановка, вечер поэзии и т. д. Учитывая изложенное, акцентируется внимание на тому, что одной из задач педагогического ВУЗа является подготовка учителя-филолога, который при помощи элементов театральной педагогики будет способен превращать стандартное изложение материала в небольшое представление, способствующее лучшему усвоению учебного материала как во время учебной, так и внеучебной творческой деятельности учащихся. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject theatre pedagogy uk_UA
dc.subject comparative analysis uk_UA
dc.subject future teachers training uk_UA
dc.subject учитель-філолог uk_UA
dc.subject театральна педагогіка uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject учитель-филолог uk_UA
dc.subject театральная педагогика uk_UA
dc.subject творчество uk_UA
dc.title Актуалізація творчості майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки uk_UA
dc.title.alternative Updating the creativity of future philology teachers by means of theater pedagogy uk_UA
dc.title.alternative Актуализация творчества будущих учителей-филологов средствами театральной педагогики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу