Abstract:
На даний час питання дистанційного навчання здобувачів медичних
закладів вищої освіти (ЗВО) є надзвичайно актуальним в Україні, отже,
повне або часткове дистанційне навчання було вимушені впроваджено у
зв’язку з війною. Освітній процес в медичному ЗВО завжди відрізнявся за своєю специфікою, адже він поєднує теоретичну складову та засвоєння практичних навичок. «Патоморфологія», «Клінічна анатомія» та «Секційно-біопсійний курс» відносяться саме до таких клінічних дисциплін. За умов
сталого навчального процесу, згідно навчальної програми, це забезпечу
ється присутністю здобувачів під час патологоанатомічних розтинів трупів, мікроскопічним та макроскопічним діагностуванням патологічних
станів в органах і тканинах. Саме в такий спосіб здобувач вищої освіти
має змогу практично застосувати знання за темами до конкретного випадку.
Поєднання комплексу освітніх та інформаційно-комунікаційних цифрових технологій дає можливість ефективно реалізувати процес якісного дистанційного навчання і забезпечити
безперервність освітнього процесу в надзвичайних ситуаціях та умовах воєнного стану.