Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Циба, А. А. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T07:11:42Z | |
dc.date.available | 2024-01-03T07:11:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Циба А. А. Проблеми викладання клінічної термінології / А. А. Циба // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини (для студентів та молодих вчених): наук.-практ. конф. з міжнар. участю., 8 – 9 квітня 2020 р., Одеса : тези доп. – Одеса:ОНМедУ, 2020. – С. 13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14457 | |
dc.description.abstract | Викладання медичної термінології – це симбіоз двох дисциплін: латинської мови та медичної термінології. Оволодіння медичною термінологією поділяється на три етапи, тобто три її частини: анатомічну, клінічну та фармацевтичну. Анатомічна та фармацевтична термінологія базується на латинській мові, а клінічна – на грецькій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | клінічна термінологія | uk_UA |
dc.subject | латинська мова | uk_UA |
dc.subject | полісемія | uk_UA |
dc.subject | омонімія | uk_UA |
dc.title | Проблеми викладання клінічної термінології | uk_UA |
dc.type | Article | en |