dc.contributor.author |
Лазор, Н. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Мокрієнко, Е. М. |
uk |
dc.date.accessioned |
2024-03-27T09:17:06Z |
|
dc.date.available |
2024-03-27T09:17:06Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лазор Н. В., Мокрієнко Е. М. Подолання комунікативних бар’єрів в навчальному // Людина як цілісність: людське, позалюдське, надлюдське: зб. матеріалів VI Міжнародної наукової конференції (19 жовт. 2023 р., м. Одеса) / Одеськ. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнародна академія психосінергетики та альфології та ін. ; ред. кол. : В. Б. Ханжи (відп. ред.) та ін. – Одеса, 2024. С. 195–198. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14954 |
|
dc.description.abstract |
Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності
комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому
особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів
сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні
навчальногоьпроцесу.
Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або
спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій
стадії процесу комунікації. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні навчальногоьпроцесу. Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій стадії процесу комунікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
комунікитивні бар’єри |
uk_UA |
dc.title |
Подолання комунікативних бар’єрів в навчальному |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |