Подолання комунікативних бар’єрів в навчальному

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазор, Н. В. uk
dc.contributor.author Мокрієнко, Е. М. uk
dc.date.accessioned 2024-03-27T09:17:06Z
dc.date.available 2024-03-27T09:17:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лазор Н. В., Мокрієнко Е. М. Подолання комунікативних бар’єрів в навчальному // Людина як цілісність: людське, позалюдське, надлюдське: зб. матеріалів VI Міжнародної наукової конференції (19 жовт. 2023 р., м. Одеса) / Одеськ. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнародна академія психосінергетики та альфології та ін. ; ред. кол. : В. Б. Ханжи (відп. ред.) та ін. – Одеса, 2024. С. 195–198. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14954
dc.description.abstract Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні навчальногоьпроцесу. Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій стадії процесу комунікації. uk_UA
dc.description.abstract Успішність процесу навчання значною мірою залежить від успішності комуніктивної взаємодії усіх елементів освітнього процесу. Саме тому особливого значення набуває аналіз соціальних, психологічних, тощо бар’єрів сприйняття інформації (комунікаційних фільтрів) при організації і здійсненні навчальногоьпроцесу. Комунікитивні бар’єри – це перешкоди, що зумовлюють викривлення або спотворення інформації у процесі передачі, яке може трапитися на будь-якій стадії процесу комунікації. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject вища медична освіта uk_UA
dc.subject комунікитивні бар’єри uk_UA
dc.title Подолання комунікативних бар’єрів в навчальному uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу