dc.contributor.author |
Борщ, В. І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-05-17T11:19:30Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T11:19:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Борщ В. І. Проблеми формування «менеджера дослідницкого типу» у розрізі креативної економіки / В. І. Борщ // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток: X Ювілейна Міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 квітня 2018 року, Харків: тези доповідей. – Харків: ХНУБА, 2018. – Ч. 1. – С. 211–213. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15308 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні світові тенденції в теорії та практиці управління (а саме інтенсифікація
бізнес-процесів та залучення аналітичного менеджменту до їх реалізації, впровадження
ERP-систем, тощо) диктують нові вимоги до компетенцій сучасного керівника
підприємства. Так раніше була необхідність лише в менеджерах «виконавцях», які
виконували поставлене перед ними завдання або інструкції, нормативи, і відповідали
прийнятим у компанії типам ділової поведінки; також цінувались ініціативність та
самостійність менеджерів. Сьогодні існує потреба в «менеджерах дослідницького
типу», інакше їх називають «креативними менеджерами». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
менеджер дослідницького типу |
uk_UA |
dc.subject |
ERP-системи |
uk_UA |
dc.subject |
ініціативність |
uk_UA |
dc.subject |
самостійність менеджерів |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми формування «менеджера дослідницкого типу» у розрізі креативної економіки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |