Проблеми формування «менеджера дослідницкого типу» у розрізі креативної економіки

Show simple item record

dc.contributor.author Борщ, В. І. ua
dc.date.accessioned 2024-05-17T11:19:30Z
dc.date.available 2024-05-17T11:19:30Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Борщ В. І. Проблеми формування «менеджера дослідницкого типу» у розрізі креативної економіки / В. І. Борщ // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток: X Ювілейна Міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 квітня 2018 року, Харків: тези доповідей. – Харків: ХНУБА, 2018. – Ч. 1. – С. 211–213. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15308
dc.description.abstract Сучасні світові тенденції в теорії та практиці управління (а саме інтенсифікація бізнес-процесів та залучення аналітичного менеджменту до їх реалізації, впровадження ERP-систем, тощо) диктують нові вимоги до компетенцій сучасного керівника підприємства. Так раніше була необхідність лише в менеджерах «виконавцях», які виконували поставлене перед ними завдання або інструкції, нормативи, і відповідали прийнятим у компанії типам ділової поведінки; також цінувались ініціативність та самостійність менеджерів. Сьогодні існує потреба в «менеджерах дослідницького типу», інакше їх називають «креативними менеджерами». uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject менеджер дослідницького типу uk_UA
dc.subject ERP-системи uk_UA
dc.subject ініціативність uk_UA
dc.subject самостійність менеджерів uk_UA
dc.title Проблеми формування «менеджера дослідницкого типу» у розрізі креативної економіки uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account