Abstract:
Монографія досліджує еволюційні парадигми в медичній освіті, зосереджуючись, зокрема, на впровадженні та впливі англомовного викладання (EMI) і інтеграції наукових досліджень у навчальні програми медичних вишів. Глобальна тенденція до EMI у вищій освіті набирає обертів, і медичні школи знаходяться на передовій цього перетворення. У цій роботі надається комплексний аналіз переваг і викликів, пов'язаних з EMI, базуючись на прикладах і емпіричних даних з різних міжнародних медичних шкіл.
Поєднуючи теоретичні інсайти з практичними прикладами, ця книга має на меті надати цінні перспективи для освітян, політиків та дослідників. Вона підкреслює важливість впровадження гнучких та адаптивних освітніх рамок для задоволення різноманітних потреб студентів-медиків у все більш глобалізованому світі. Висновки та рекомендації, представлені в цій монографії, спрямовані на підтримку постійного вдосконалення медичної освіти та розвитку охорони здоров'я шляхом ретельного наукового дослідження та ефективних викладацьких практик.