У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, що дозволило розробити й експериментально перевірити розробити й апробувати модель та експериментальну методику формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів у професійній підготовці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів у професійній підготовці.
The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to
the scientific problem of formation of information and communicative competence
of future family doctors, which allowed to develop and experimentally test and
develop a model and experimental method of formation of information and
communicative competence of future family doctors in professional training.
The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally
test the pedagogical conditions for the formation of information and
communicative competence of future family doctors in professional training.